Monday, July 9, 2012

jeritan hati..

bismillahirrahmanirrahim...
Ya Allah.. hati ni terasa nak sangat sangat menaip... dah lame xmenaip.. seyesly..

*maafla.. penggunaan kata dalam blog ni saya wat santai.. sebab saya bukan budak skema atau seorang budak sastera.. tujuan menulis blog ni sekadar tuk luahkan segalanya setelah berbicara dengan Allah :)
Allah kan ada :D

mumkin selama ni saya kurang berbicara mengenai adik2 kandung saya.. padahal merekalah yang mengisi ruang HATI saya selama ini.. cume saya jarang dan kurang meluahkan pada mereka..

''berdiam diri lebih baik berbicara.. kerna aku xpandai untuk berbicara mengenai hati seorang kakak dan seorang adik''....

buat pertama tama sekali... saya coretkan mengenai kisah adik beradik saya.. kerna saya taw.. antara sahabat sahabat yang lain mahupun yang rapat.. adik beradiklah yang xkan putus hubungan.. dan saya ingin menghargai mereka sampai bila2.. ajal itu bila2 kan? :(

MUHAMMAD FAATHIR AR-RASYID...
seorang abang yang sangat sangat caring.. dulu saya memang xrapat dengan dia.. sebab dia suka sakat saya... suke perli perli saya.. gengnye angah.. hurmm.. kadang2 ase sedih sangat2.. saya jenis yang agak lampi sikit.. otak lambat nak pick up.. tp saya xmenyesal un.. Alhamdulillah ape2 yang Allah kurniakan kepada saya setakat ni.. dan bila2 :)

*along suka caring ain tyme kat mesir.. n kadang2 ain ase serba salah nak susahkan dia.. sangat2 serba salah... tapi.. naluri seorang adik dan abang lain kan? dia lebih taw dr kita.. sometymes tu.. ase nak cite semua kat dia.. tp memikirkan .. dia banyak lagi nak pikir... exam.. bla..bla... hehehe..

nak tulis banyak2.. tp yang paling ain nak cakap.. kat along.. ain sayang sangat2 kat along.. terima kasih untuk semuanye <3


kakak saya... ZATYL ALYAA ATHIRAH... comel kan name dia.? orangnye sempoi... santai...tp bergaya..
dengan kitorang.. dia garang sangat2.. suke mara2.. sampaikan wat ain xsuke dengan dia.. tp seandainya dia taw.. ain sangat2 mengharapkan kasis sayang seorang kakak.. ain xpernak bencikan dia.. cume kadang2 terasa hati bila dia wat macam2 kat kite.. 

''bila ain terasa.. ain simpan dalam hati.. hati un xsampai hati nak luahkan yang ain terasa hati dengan seseorang''

terima kat angah.. sebab kadang2 suke mara ain.. actually bukan kadang2,,., tp nak kate selalu tu.. agakla selalu...  :)
pe2 un.. awak tetap kakak kandung saya angah!! <3



and.last me.. AIN NAJWA HIDAYAH.. actually ramai je siblings ain..juz mybe next tyme ain akan update tentang kamuu semua.. ye?

*seorang yag manje.. gedix dan sukekan kerje yang melambak2.. tp xtawla bole buat ke x.. n senang nak berputus asa.. padahal. sikap tu xelok kan? heheh...



minx maaf atas salah silap.. saya un diri yang penuh dengan dosa2.. moge2 Allah jage kami.. :)

1 comment:

jejaka topengan kegelapan said...

:)...bestkn ble adik beradik kita rmi...